torsdag den 5. november 2015

Giv det lige 20 år så bliver det skidegodt

Så er jeg gået igang med at formklippe et lille bøgetræ der var tilovers ved hækplantning.
Meningen er at det skal ligne skyer der svæver i etager.
Følg min blog de næste 20 år så kan det være det bliver til noget.....




Hvis jeg er heldig så kommer det til at ligne De forklippede bøgetræer som Tom Stuart Smith brugte i sin showhave i 2008, dem kan jeg ikke stå for.


Kan I huske hvad denne skønne sølvgrå sag hedder, er den etårig eller kan den opbevares frostfrit. 


3 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig, at du kan operere med så lang en tidshorisont. jeg er så småt begyndt at forkaste visse ideer, hvis horisonten bliver for uoverskuelig. Jeg tror, den sølvgrå plante er en nyresnerle, som ikke overlever uden døre.

    SvarSlet
  2. Smiler lidt ved dit lange tidsperspektiv - vi er begyndt at fjerne og ændre noget af det første, jeg lavede i haven for - ja, godt 20 år siden. Pludselig bliver det for stort, tæt og sammenvokset - 20 år lyder som længe, men tiden iler.....

    SvarSlet
  3. Virkelig hyggelig blog jeg er helt vild med dit drivhus, glæder mig til at følge med
    God påske

    SvarSlet