lørdag den 6. juni 2015

Dejlig dag i Kolding.

Mange tak alle have bloggere for en dejlig da i Kolding sammen med Jer. Det er så fantastisk at få sat ansigter på alle de dejlige blogs jeg besøger. Nu har jeg været med til træf to gange og har snart mødt mange af Jer. 
Tak for et skønt arrangement. 
Har desværre ikke taget nogle billeder men det er da bare at besøge et par andre blogs, så er der masser.
Blev inspireret af en lille snak med Signe omkring fotografering og har her til morgen været et smut ude i haven med mit nye kamera. Redigering kommer senere i forløbet. Nu skal jeg lære at bruge det. Fortsat god weekend til alle. 























9 kommentarer:

  1. tak for sidst, det var virkelig hyggeligt :)

    SvarSlet
  2. Hej Vibe.Også en tak for sidst fra mig.................hyggeligt at hilse på dig.
    En rigtig dejlig men lang dag Knus Jette

    SvarSlet
  3. Jeg har næsten også været med i Kolding - ihvertfald har jeg læst jeres beretninger og set billeder;))
    Det er en hyggelig morgentur du har haft med kameraet - dine hvide prydløg er laaangt foran mine som stadig ikke er igang med at springe ud.

    SvarSlet
  4. Det var rigtig hyggeligt at møde dig - et fantastisk blogtræf på en dejlig dag!

    SvarSlet
  5. Tak for sidst :-)
    Og keep up the good work!
    Knus
    Signe

    SvarSlet
  6. Ja, mine hvide allium er er heller ikke sprunget ud som på 'smørklatten' Fyn.
    Hyggeligt at møde dig og opdage din blog, Vibe!
    God fornøjelse med haven og ikke mindst kameraet!

    Flotte bregner forresten! Er de gode til buketter, dem du har? Hver gang jeg prøver at plukke ind, er bregnerne slatne efter to sekunder...
    Mange hilsner fra Lene

    SvarSlet
  7. Snefrytle græssen ser man ikke så tit, den er fin med sine hvide blomster. Geranium Philip Vapelle er skøn, den er også sprunget ud hos mig. Karla ser så fin ud. Jeg må også til Kolding en dag, det lyder bare så hyggeligt :)

    SvarSlet
  8. Tak for sidst, det var hyggeligt at hilse på dig igen :-)
    Skønne billeder du viser fra din have, fortsæt endelig med det :-)

    SvarSlet
  9. Så vakkert det var med hvit allium. Jeg ender bestandig opp med de lilla. Mye inspirasjon her til mitt nye hageprosjekt. Bregnen er allerede på plass.

    SvarSlet