mandag den 1. august 2011


Så blev den nye trappe færdig. Skønt ikke at slæbe grus med ind hver gang vi skal ind. Jeg er vældig glad for resultatet, syntes den passer pænt med huset.


De store sten er et nyt beton produkt der hedder magnum tror jeg nok. De ligner de herregårdssten vi har i forvejen , grå med slåede kanter, de er bare temmelig meget større.


Karla er ikke så god til brolægger arbejde, og dog. Hun  er meget kreativ i at underholde. Kan få alle til at grine og glemme at det er hårdt arbejde. Kosten kunne hun ikke stå for og den fik hele armen.
Seneste nummer er en tand igennem strømkablet på min bærbare, gudskelov da der var slukket. Ny ledning at betale 399 kroner, pis.

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor ser det fint ud! Så var det nok ikke Thailand alligevel ;-)
    Karla er en værre en! Tænker på Sofus, går det?

    YHS

    SvarSlet
  2. Hvor det det bare godt ud og som du skriver, så passer det rigtig fint til huset :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den nye trappe bare flot. Sikke en masse plads til skønne krukker og hyggelige ting du har der.
    Smiler ad Karla, de hundehvalpe er altså så frække :-D

    SvarSlet
  4. Sikke en forandring der er sket!! Og så er den ulige noget flottere en jeres palle trappe.

    Og Karla, den lille charmetrold. Hun kan også lave unoder ser jeg. Det er sjov, som jagt driften kommer op i hundene, når kosten kommer frem. Jeg glæder mig til at hilse på hende til september. Jeg håber nu ikke for hende, at hun sådan lige kommer til, at veje det samme som Danny :-D

    Ha' nu en dejlig dag i det sydfynske :-)

    SvarSlet