onsdag den 23. marts 2011

Sikke et par dejlige havedage jeg har haft i dag og i går. Går og håber på at det bliver ligeså godt i morgen.
I mandags fik vi leveret 2 lastvogne læs muldjord her på adressen så der er nok at tage sig til.
Fik igår fyldt højbedene op i normal højde igen. Jorden var godt nok sunket hen over vinteren.

Derudover skal jeg have fyldt lidt i bedene hist og her. Det er 3-4 år siden vi lavede de fleste bede og de trænger til en efterfyldning. Så frem med trillebøren....

Resten af jorden skal bruges til at etablere nye bede ved den nye tilbygning. Satser på et bed i hvid med masser af duft foran havedøren ind til mit soveværelse.
Lidt små træer skal der også til, går efter "nordens oliven" prydpære.


1 kommentar:

  1. Kære Vibe.

    Det er længe siden. Du milde to vognlæs, det var da noget. Jeg er også langsom ved, at komme i gang igen efter tabet af Namba.
    Lige som du satser jeg i år på hvide stauder.

    Pas på dig selv
    Knus K

    SvarSlet