mandag den 19. juli 2010

Skøn morgen, vågnede til lyden af gravemaskine og traktor i min baghave. Endelig skal vores tilbygning opføres. Jeg glæder mig til mere plads i beboelsen men ikke til det næste halve år i byggerod. Vi har hyret en storentreprenør til at stå for det, så jeg håber det forløber rimelig uden problemer.
Vi får. ca 80 m2 ekstra beboelse med første sal oveni. Dejligt. Det bliver opført som et tvillingehus magen til det gamle stuehus. De bliver forbundet med en glasgang.

Nu må jeg også se at få lært at lægge nogle billeder på. Skal nok arbejde på sagen i dag.
Skulle måske også sætte mig ind i hvordan man gemmer indlæggene i arkiv. eller hedder det etiketter.


Hey se lige der, min første collage. Ret godt lavet af sådan en amatør hvis jeg selv skal sige det.

Det er så årets potter. Hvide pelargonier og par opstammede hvide roser som jeg endnu ikke kender navnet på da de var en gave. Lathyruserne er en blandet pose fra brugsen min svigerfar kom med. Spanske margueritter og blå skærmlilje.


Så skete det, New Dawn rosen har løsnet sig fra vægen. Det har set faretruende ud længe men idag gik det helt galt. Jeg plantede 2 styk for 2 år siden men amatør som jeg er fik jeg ikke lavet et ophæng der kunne holde. Nu tror jeg det bliver noget 5 mm armeringsjern eller kalder man det rivenet, der bliver sat op. Hvis jeg kan få fingrene i 2 stykker på 1 meter x 2 meter vil det være fint. Måske hængt op i nogle kroge så vi stadig kan komme til hvis der skal males. Desuden så syntes jeg det ser skidegodt ud med rustne ting i haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar