søndag den 18. juli 2010

Ja det er så dag 1 for mig som blogger. Først og fremmest skal jeg finde ud af hvordan det hele fungerer. Hvordan mon jeg lægger billeder på og arrangerer arkiv. Hvor meget mon jeg får skrevet og er det spændende for andre. Mon ikke jeg bare skal satse på at gøre det til noget hyggeligt for mig selv. Prøver lidt videre.
Ja tiden gik, jeg kom i gang med at gøre rent ved ungernes dyr og tilse 3 ferieramte naboers huse.

Legehuset blev isoleret færdig. Nu mangler det bare en gang maling indvendig så er det klar til overnattende unger. Glæder mig til efteråret hvor jeg drømmer om at plante tobakspibeplante og en hvid slyngrose op af det. Måske lidt fliser foran og et par potter. Skal også have plantet den gunera som jeg har stående i en spand ved siden af legehuset. Tænkte at når nu gunera elsker vand kunne jeg måske føre den ene afløb over til den. Måske...........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar