fredag den 29. marts 2013

Drivhusdrømme.

Så er vi kommet et skridt videre et drivhus. Idag har vi revet skuret ned hvor drivhuset skal stå. Kun fundamentet står tilbage.




Da vi har valgt det store drivhus på 606 cm i længden (Dvs. det har jeg, manden er ikke helt enig) har vi kun taget en meter af fundamentet og så skal der mures en ny gavl.


Det ser vildt underligt ud med fri passage mellem bygningerne. Så længe det varer.


Huset vi har valgt er et Pavillion Danmark Helios Victorian SL 310 x 606 cm i antracitgrå.
Tak for alle jeres gode råd i det sidste indlæg. Kom endeligt med flere kommentarer tak.

9 kommentarer:

  1. Nøj hvor bliver det lækkert med det nye drivhus. Min husbond vil også til hver en tid synes, at et hus er for stort. Jeg ved, at I vil blive rigtig glade for det.

    Og ja det ser mærkelig ud med hullet ud.

    Knus herfra :)

    SvarSlet
  2. Hej Vibe.Det bliver da helt fantastisk med så stort et drivhus.Der bliver både plads til hygge og planter.Er spændt på at se det når det står færdigt.
    Jeg har et års dag på bloggen og har en giveaway.....du kan godt nå at være med.
    Rigtig god påske Jette

    SvarSlet
  3. Det bliver da helt fantastisk. Jeg kan godt lide Pavillon Danmarks drivhuse, de er så enkle og fine. Hold-op hvor er du heldig.

    SvarSlet
  4. Dejligt med sådan et stort drivhus, mon ikke manden bliver glad for det på længere sigt.

    SvarSlet
  5. Glæd dig til drivhuset og det er ikke det mindste for stort, vores er på 23 kvaderatmeter og det er bestemt ikke for stort:-)
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  6. Tillykke med valget. Tror faktisk det er magen til mit i størrelse, mit hedder vist også Helios. Mit er dog i alumilium. Jeg har valgt en dobbeltdør og en enkeltdør, det er jeg ret glad for og fire oplukkelige vinduer.

    Nogen gange ønsker jeg mig det lidt større, men når jeg gør rent, synes jeg det er passende. Jeg har ´en permanent siddeplads til to og med lidt besvær 4.

    Held og lykke med projektet.

    Husk endelig af lave gummilisterne ekstralange og lade dem sidder nogle måneder inden det overskydende klippes af, de trækker sig nemlig sammen. Men det har firmaet nok sagt.
    Vi lånte nogen proffesionelle sugekopper til at håndtere glassene med, det var virkelig godt.

    SvarSlet
  7. Superlækkert drivhus I har valgt. Det kan da kun blive godt :o)
    Jeg har bare et lille gammelt et, men hvor er jeg glad for det. Jeg dyrker ikke noget i det, kun afslapning og det er det rigtig godt til :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  8. Wauw, hvor bliver det lækkert! Fed plads Ihar til det. Glæder mig til atse mere. Din mand skal nok blive glad for at du har valgt det store!
    God dag.
    Lotte

    SvarSlet
  9. Tak for alle de søde kommentarer og gode råd. nyder dem og værdsætter dem.
    Manden er overtalt, det bliver det store drivhus, fedest.

    SvarSlet