mandag den 17. oktober 2011

Drømmer om et spejlbassin. Det er også bare Claus Dalby og alle hans gode ideer, men de er jo desværre super gode.
Nede ved mine højbede syntes jeg at det kunne se brandgodt ud hvis der på stenmelet blev placeret et spejlbassin. Der er et område på ca 4 x 4 meter der er helt bart. Tror det ville være flot hvis et bassin på ca 150 eller 200 cm i diameter. Elsker det liv vand giver i haven, altså ikke myggene....
Hos Urbanoutdoors har jeg lånt et billede af et bassin de sælger til ca 6500 kr.

Super flot bassin men prisen er lidt højere end jeg havde håbet på. Det kunne være jeg skulle spørge den lokale smed hvad han ville tage for det. Har I nogle skarpe ideer.

4 kommentarer:

  1. Lav det nu dybt nok, så vi kan flyde i det! På den anden side, ville det være for farligt for hund og unger, at lege ved et bassin på to meters dybde.
    God ide ellers!
    YHS

    SvarSlet
  2. Jeg plejer at sige, at et bassin skal være så dybt, at man kan svale fødderne i det efter en slidtsom dag i haven :-D

    Ha' en dejlig aften :-)

    SvarSlet
  3. Har du kigget hos countryliv, Lisbeth har lige fået lavet et spejlbassin, du kan se opskriften på hendes blog. Det er såååå flot.
    Held og lykke med planerne.
    Hilsen
    Lisbeth K.

    SvarSlet
  4. Du har ret Hanne, det ville være alt for farligt. Fnis.
    Din ide var meget bedre Madam Bæk, lige friske fusserne....
    Ja det ser sørme godt ud Lisbeth, tak fordi du fortalte om det. Nu må vi lægge hovederne i blød.

    SvarSlet