torsdag den 30. juni 2011


Endnu et lille projekt. En trappe til vores nye hoveddør.
Som sømandskone har jeg med årene lavet mange projekter som jeg ikke troede jeg nogensinde ville kunne, men lægge fliser er ikke en af dem. Derfor har jeg bestilt en brolægger til at lave trappen for mig da min mand ikke er hjemme og jeg ikke holder pallerne ud længere.
Næste uge går det løs og jeg laver allerede planer for hvordan jeg kan arrangere krukker og måske et par stole. Der kommer til at være et repos øverst på ca. 3 x 1.50 meter og derefter et enkelt trappetrin. Kan lige se for mig hvordan det vil se ud men en lille bænk eller et par loungestole.
Imorgen bliver for øvrigt en stor dag for vores familie Vi skal hente vores nye hund hjem, lille Karla.

2 kommentarer:

  1. Kære Vibe,

    Jeg forstår så godt, at du gerne vil af med palletrappen. Jeg tror, at I får et rigtigt flot indgangsparti, når det engang bliver færdigt.
    Meeeen ha' planer for den kommende tid med lille Karla??? Uha det bliver der vist ikke så meget af, hvis hun er bare halvt så aktiv som Danny ;-) Glæder mig til at følge hende, den lille prinsesse. Rigtig <3 <3 <3 tillykke med hende, og alle de dejlige oplevelser I skal have sammen.

    Ha' en dejlig dag i hundenes tegn ;-)

    SvarSlet
  2. Det er da også et fantastisk dejligt sted du har dig her :-)
    Og stort tillykke med det nye familiemedlem.

    SvarSlet