onsdag den 4. maj 2011

Krukker


Personligt syntes jeg at det er sværere at arrangere krukker end det ser ud til. Claus Dalby får det til at se så nemt ud. Jeg har styr på grundprincipperne med at det bliver kønnest når man holder sig til den samme farve bare i forskellige toner og helst et ulige antal krukker. Kompliceret bliver det når der skal sættes den rette grønne tone til.
I år satser jeg på lilla blomster sammen med gul/ limegul løv. Skal have fundet mig en hosta i den farve måske 'Aurea' og så er jeg også lidt vild med alunrod 'Key lime Pie'.
Desuden skal jeg have lyserød eller hvid sammen med gråt løv.
Lige nu er der lilla stedmoder sammen med opstammede dværgsyrener, klokkeblomst, buskbom og agapanthus.





Den er da også sød den lille Pink Panda, tror jeg i hvert fald den hedder. Hvad mener du.




2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu, at du har ganske godt fat i det med at arrangere krukkerne. Ser hyggeligt og indbydende ud. Hyggeligt arrangeret!!

    SvarSlet
  2. Som Bente skrev, så synes jeg også, at du har godt fat i det. Vi er jo stadig tidlig på sæsonen, og det tager jo tid for tingene,at vokse til.

    Ha' en dejlig dag i det fynske :-)

    SvarSlet