søndag den 27. marts 2011



 

Drømme må man jo gerne og jeg drømmer om at lave skuret der forbinder stuehuset  med værkstedet om til et drivhus. Det bliver uden tvivl et stort projekt og der er ingen tvivl om at det ikke bliver i år, måske ikke engang næste år. Men....hold da op hvor kunne det blive lækkert.
Skuret er omkring 5 meter langt og 2 meter bredt.
Dobbelt glasdør ind mod gårdhaven med vinduer på begge sider. 
Glas i taget og glas i gavlen der vender mod mod syd. 



Det kunne da være så lækkert at sidde derinde og nyde aftensmaden og dufte til blomsterne....

4 kommentarer:

  1. Åhh-ja - det kunne blive så flot og dejligt for jer med sådan et lille væksthus / orangeri.... og hvad de ellers bliver kaldt på havebloggene.
    Jeg kender rigtig godt til hverken at have tid, penge eller kræfter til alle drømmene. Forventnings glæde er dog også stor og så bliver man så taknemmelig når nogen af projekterne lykkes.
    Forårs-hilsner fra Berit

    SvarSlet
  2. Det kunne da blive et rigtig lækkert væksthus bygget sammen med selve huset. Det skal nok lykkedes for jer en gang ;-)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en glimragende idé med et drivhus med siddepladser :)

    Drømme er gratis men også drivkraften i mange af vores aktiviteter. Håber drømmen bliver til virkelighed - engang :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er i søde, tak for de gode tanker. Der har dog kun været en lottomillionær på fyn i 2010 hørte jeg i nyhederne. Og siden det ikke er mig må drømmen om drivhuset vente. Der har været rigeligt på det sidste.
    Jeg giver dog ikke op, det skal nok lykkes.

    SvarSlet