onsdag den 21. juli 2010

Hold da op for en varme, skal da vist huske at tage ventilatoren med op på natbordet i aften.

Idag har jeg forsket lidt i at identificere navnene på de barrodsroser jeg satte i mit nye rosenbed i efteråret. Jeg købte en pakke der hedder rosa romantique til 350 kroner.
Den bestod af 5 forskellige roser hvor der var 2 af hver slags. Derudover købte jeg 2 hvide roser.
De står i et bed med hjertetræer og har en række af bredbladet liguster til at beskytte dem mod vind. Imellem roserne har jeg sat salvie.

Den første rose er en duftende engelsk bedrose
kaldet Bride.













Nr. 2 er lyserød-pink duftende kaldet Rosenfee.










Nr.3 er en buskrose kaldet Rosenstadt Freising,
den er næsten helt hvid med med rosa kanter.









Nr.4 Sight saver, en engelsk bedrose som er svagt abrikosfarvet men mest af alt rosa.










Nr.5 Gartentraume














Cremehvid, duftende,bedrose med remonterende
blomstring
.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar